Friday, July 28, 2006

Το post αυτό είναι προϊόν πιέσεων ανώτερων και σκοτεινών δυνάμεων, χιλιάδων εκκλήσεων στερημένων φανατικών θαυμαστ(ρι)ών, καθώς και απειλητικών μηνυμάτων φερέλπιδων τρομοκρατών της ομογένειας (δεν πρέπει να έχω ξαναγράψει πρόταση με τόσες γενικές πτώσεις μαζεμένες).



Ζεσταίνομαι.
Πολύ.
Ξυπνάω το πρωί λουσμένος στον ιδρώτα.
Κύμα καύσωνα λέει στη δυτική Ευρώπη.

Γαμώ το φαινόμενο του θερμοκηπίου μου μέσα γαμώ.

Να μη μιλήσουμε για την υγρασία (αφόρητη).

Και το χειρότερο απ΄όλα: δε μπορώ να βρώ εδώ και 2 βδομάδες ένα γ@#$%^&* ανεμιστήρα! Πήγα 2 φορές στο Media Markt και μου είπαν ότι ήταν sold out.
Ευτυχώς, σήμερα που πέρναγα απ΄έξω από ένα Kodi (κλειστό) στη γειτονιά μου, είδα μέσα μερικούς ανεμιστήρες και λέω να ξυπνήσω νωρίτερα αύριο να πάω πρωί-πρωί πριν απ΄τη δουλειά.

Η ζέστη αυτή είναι για τους Γερμανούς ότι το πολύ χιόνι στην Αθήνα. Δεν είναι προετοιμασμένοι για τέτοιες καταστάσεις. Το κτίριο στη δουλειά είναι νεόκτιστο και σε πολλά γραφεία ψηνόμαστε. Αναγκάστηκαν σαν προσωρινό μέτρο να μας φέρουν ανεμιστήρες.

Μα είναι δυνατό να βρισκόμαστε στη Γερμανία και να κάνει την ίδια και χειρότερη ζέστη με την Αθήνα;
Σε τι κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας Νίκο Τσιαμτσίκα;;;!!!
Quo vadis ρεεεεεεεε;;;!!!

2 comments:

triantara said...

να που γκρίνιαζες για την ζέστη. ας φάμε τώρα την βροχή και το κρύο πάλι!
:(

AsGoodAsItGets said...

Εμένα αυτή η θερμοκρασία μου αρέσει, 20+ βαθμοί είναι μια χαρά, κοιμάμαι επιτέλους άνετα τα βράδυα και μπορώ να δουλέψω σαν άνθρωπος τη μέρα.

Και η μουντάδα δε με χαλάει, μόνο η βροχή κι αυτή όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά γιατί μετακινούμαι με το ποδήλατο.

Άλλωστε μην ξεχνάς ότι εγώ δεν έχω φάει ακόμα τη βροχή και το κρύο στη μάπα τόσο καιρό όσο εσύ :)